ÉDEN HOTEL

Nézd az Éden Hotel adásait hétfőtől csütörtökig 21:15-kor!

ÉDEN HOTEL: HÉTFŐ-CSÜTÖRTÖK 21.15

ÉDEN KOKTÉL: KEDD-PÉNTEK 18.15

ÉDEN 18+: PÉNTEK 22.15

ÉDEN HOTEL - ÖSSZEFOGLALÓ: HÉTFŐ 18.15;

A Playboy ehavi címlaplánya önjáró, így nem instruálják a fotósok
A Playboy ehavi címlaplánya önjáró, így nem instruálják a fotósok, és a tükör előtt sajátította el a szakma fortélyait. Az Éden hotelben látható kimért lény viszont nem ő, hanem csak egy szerep, amit játszik, és amit nagyon szívesen játszana legközelebb is. Horváth Éva vírít a Playboy ehavi számának címlapján, és az exszépségkirálynőnek ez egyben jubileum is, hiszen tíz év telt el az utolsó nyuszis aktsorozat óta. "Már régóta beszéltük, hogy kellene egy új sorozat, ráadásul pont 10 év telt el, mióta Ibizán lefotóztuk az előzőt. Gondolkodtunk egy műtermi sorozaton, de aki már valaha modellkedett, az tudja, hogy mennyire más egy szép környezetben elkészített fotósorozat" - kezdi a Velvetnek. "Most Kolumbiában minden egybevágott, kint volt a Pali is, így szinte adott volt, hogy az Éden Hotel forgatásának megkezdése előtt legyártsuk a képeket." "Nánási Palival sokat dolgoztam már, de a korábbi képeket a Playboy-nak nem ő készítette. Azt szerettem volna, ha ez az idei sorozat művészibb lesz, eredetileg fekete-fehér képeket akartam, de a színek annyira dominánsak ebben a környezetben, hogy végül inkább úgy döntöttünk, színesek lesznek. A művészi vonal egyértelműen felfedezhető a fotókon. Néhány barátom nem is értette, mitől ilyen furcsa a képi világuk. Szerencsére engedte a magazin, hogy kicsit eltérjünk a megszokott-tól."
Horváth Éva tudja, hogy az előző sorozat készítésekor még csak 21 éves volt, és nem állítja, hogy a képeken nem látszik az idő múlása, ennek ellenére szereti a képeket. "Nem hiszem, hogy lesz harmadik, de ha 42 évesen ismét felkérnek és úgy ítélem meg, hogy az még vállalható, akkor esetleg elgondolkodom rajta. Most is tíz évnek kellett eltelnie, hogy újra érezzem magamban, hogy minden összevág. Nagyon sokat dolgoztam a testemen, így abszolút elégedett vagyok a végeredménnyel."
A műsorvezetőnő igen kritikus önmagával szemben, vannak intenzívebb időszakai, amikor napi kétszer is edz. A tél vége azonban lazítósabb volt, Kolumbiából hazatérve nem érzett elég erőt a napi két edzésre. "Most próbálom rávenni magam, de elismerem, hogy Kolumbia előtt több időt töltöttem sportolással. Kint a forgatás ideje alatt nem jutott rá idő és a bőröndöm az edzőcuccaimmal sem érkezett meg soha. Amikor hazajöttem, akkor egy dupla bokaszalagszakadással kezdtem a futást, így kényszerpihenőt kellett tartanom."
Ha valaki az Éden Hotelt nézve úgy gondolná, hogy csupa nyaralás volt számára az élet, az téved, amikor éppen nem a párválasztó ceremóniákat vezette, akkor a műsorban látható be- és elköszönő valamint átvezető szövegeket mondta fel. "Egy adáshoz legalább hat felkonfot vettünk fel. Négy napos etapokban forgattunk, hiszen itthon is hétfőtől csütörtökig láthatják a nézők az Éden Hotelt. Bár a kész anyagban kevesebbet vagyok látható, azért jóval több munkám volt napi néhány mondat felmondásánál. Olyan is előfordult, hogy elmosott minket az eső, akkor le kellett állnunk és órák múlva vagy másnap folytatni."
Az Éden Hotel egészen más jellegű műsor, és mivel őt a nézők inkább élő műsorban láthatták eddig, szerinte lehet, ezért furcsa többeknek statikusnak tűnhető mozgása és kimértsége. „Itt inkább hűvös, távolságtartó tanár néniként tekintettek rám, a játékosok, a szerkesztők kifejezett kérésére kellett ehhez tartanom magam" - mondja. "Ez a karakter nem én vagyok, hiszen felszabadult, vidám nőnek ismerhettek meg a tévénézők is. A dán verzió volt az etalon, abban is hasonló karakterű műsorvezető szerepelt. A műsor vége felé már egy kicsit több szabadságot kaptam, de egyáltalán nem improvizálhattam, nem lehettem laza, itt ez volt a karakter, ezt kellett hoznom, mert sokszor drámai pillanatokat kellett felvezetnem vagy éppen kommentálnom. Nem vagyok színésznő, most mégis színészkednem kellett. A bartátaimnak nagyon tetszik ez a karakter, de akik nem ismernek, azok előfordul, hogy kritizálnak. Az egyik kedvenc blogom szerzője például T69-es modellnek hív, apukám viszont megjegyezte, milyen jól színészkedek."
Visszatérve a Playboy fotózásra azt is megtudhatjuk, hogy már 19 éves kora óta fotózzák, így tökéletesen tisztában van vele, hogy mi áll jól neki, és mi nem. „Tudom, hogy kell állni, pózolni. Egy aktsorozatnál fontos, hogy feszüljenek az izmok, ilyenkor másnap iszonyatos izomlázam van, mert ráadásul minden mozdulatnak természetesnek kell hatnia. A fotósok nem szoktak instruálni, mert tudják, hogy önjáró vagyok. Gyerekkoromban a tükör előtt gyakoroltam, ezt szoktam tanácsolni azoknak a fiataloknak is, akik modellpályára készülnek."
Horváth Éva nagyon élvezte a kolumbiai forgatást, örül a műsor sikerének, de emellett rengeteg egyéb terve is van. "Van egy műsorötletem, amit szívesen megcsinálnék, szerintem jó kis formátum, de erről még nem beszélnék bővebben. Nem bírom a hideget, szeretek télen elutazni akár csak rövid időre is, hogy feltöltődjek. Most kezdek újra élni, hogy kisütött a nap."
A műsorvezető szerelmi életétől eddig sem volt hangos a sajtó, azt ígéri, ez ezután sem lesz másképp, így azt sem tudhatjuk meg, hogy van-e éppen aktuálisan valakije, akinek nagyon hiányozhatna, amíg két hónapig külföldön forgat. "Ha egy kapcsolatot megingat ennyi időt, akkor az annyit is ér. A magánéletemről amúgy ezentúl is majd akkor nyilatkozom, ha oltár elé vezetnek, vagy gyermekemet várom."